Köpvillkor

Reklamationer

Om du mottager en skadad vara så skall du alltid skicka ett meddelande till oss på support@nogravity.se senast fem (5) dagar efter att du har mottagit din leverans. Meddelandet skall innehålla ordernummer och namn samt en beskrivning av felet. Vi kommer att antingen åtgärda felet eller skicka en ny vara så snart som möjligt. Tänk på att alltid spara originalförpackningen. Utan originalförpackning så kan vi ej acceptera en reklamation av varan.

Godkännande av returer

Efter det att vi har mottagit din returnerade/reklamerade vara kommer vår returavdelning att inspektera varan. Om returen/reklamationen har godkänts kommer vår kundtjänst att ta kontakt med dig för att avtala om en ny leverans alternativt om full återbetalning av varan. Vi jobbar hårt med att hantera alla ärenden så snabbt som möjligt, vanligtvis så tar det maximalt 10 arbetsdagar.

Garanti

Vi säljer alla våra produkter med ett (1) års garanti. Produktgarantin täcker endast ursprungliga fabrikationsfel, d.v.s. fel som fanns redan vid mottagandet. Om du upptäcker något fel vid leverans, vänligen kontakta oss snarast på support@nogravity.se. Din orderbekräftelse/kvitto gäller som garanti, spara dessa eftersom det krävs om du vill nyttja din garanti. Observera att andra regler för garanti gäller företag.

Leveransvillkor

Vi levererar för närvarande endast till adresser inom Sverige. Om du vill ha din beställning levererad till ett annat land ber vi dig att ta kontakt med vår kundtjänst.

Ångerrätt

Vi på NoGravityse vill självklart att du skall vara nöjd med ditt köp hos oss, därför har du alltid fjorton (14) dagars ångerrätt med full återbetalning. Om du vill skicka tillbaka din vara så betalar du endast returfrakten. Ångerfristen räknas från den dag då du hämtar ut eller kvitterar varan från någon av våra fraktpartners eller ombud. Om du vill nyttja din ångerrätt måste du informera oss på support@nogravity.se. Ange ordernummer och upphämtningsadress samt anledning till återköp.

Ångerrätt

Varan och emballaget måste vara i väsentligt oförändrat skick, vilket innebär att den inte får vara använd och den måste återsändas i sin originalförpackning. Utan originalförpackning så kan vi ej acceptera en retur i enlighet med ångerrätten. I de fall som originalförpackningen är öppnad på ett sådant sätt som gör att den inte går att sälja som en ny vara kan det bli aktuellt med avdrag på summan som vi betalar tillbaka på grund av att vi måste sälja varan till ett reducerat pris.

Updating…
  • Du har inga produkter i varukorgen.